Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, February 8, 2012

Tak sihat

Aaacccummm!!!! Srooott!!!Scrottt!!! Uhuk..Uhukkk!!!!

Dari semalam sampai pagi ni... Tu je la bunyi yang aku kuarkan... Mata pun pedih gila ni.. memang perlukan rehat.. Malam ni perlu dan harus ke klinik.. Amik ubat untuk aku, Qimie & Eqal.. Sumer dah macam ape dah ni...

Dan sebab asyik dok terjaga tengah malam sebab si Qimie demam, so bila demam akan merengek dan mengigau nangis2.. tak larat aku nak dengar, yang adik plak asiknye tersumbat idung.. So dengan aku2 sekali makin teruk sebab tak cukup tido.

Rehat ni aku betul2 perlu rehat, so nak tido.. Selamat malam semua.. Eh, tiba2 selamat malam huuhu.. Mata tak boleh nak buka ni.. Cepat la pukul 1... nak tido...

6 comments:

eima said...

kesian nye ko ...tu la ibu la terseksa jugak bila anak2 tak sihat ... pengorbanan sorg ibu tak ternilai ...

Imaan09 said...

alaa siannya..musim ni skang..kt mana2 pun ramai y mengalami simptom2 ni secara berjemaah 1 umah.. minum air banyak2!

Fida Ghazi said...

semoga anak beranak cepat sihat ye! anakanda saya juga demam.. musim ke ni??


munger..munger... betulke selley nak anjurkan kelas kechantekan di rumahmu? nak joint jadi promoter!! bulesh?

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
kann.. pengorbanan ibu tak leh dinilai dgn wang ringgit.. camne ntah mak aku jg aku masa kecik, dah la sokmo sakit2..huhhu

imaan:
ye kot.. tiba2 je kena lepas balik kampung.. pertukaran cuaca kot... sana sajuk, sini panas..

fida:
dua2 ke demam kak??? mybe la musim.. tibe2 salahkan musim kan...

tu la.. tlg kawan kekdahnye, tapi tak sihat lak skrg.. jgn berpanjangan sampai mgu depan dah.. kak, mu nak promote mende???

Anonymous said...

Patut la x p english class..hehehe..get well soon!

Nadiah Sidek said...

semoga semuanya cepat sembuh..ameen..