Jom klik

kENgkaWAn

Monday, February 13, 2012

Tukar itu ini & ditinggalkan

Penatnye rase... lenguh bahu. Hari ni tentiba rajin nak update list blogger kat side bar.. Tapi lom siap sepenuhnya.. Adei tu baru berapa ratus blog aku follow tu.. Baru setengah siapnya.. Aku tukar sebab kadang2 tak sempat nak catch up ape yang blogger yang aku follow up post, malas nak buka kat dashboard tu ha..

Tapi kesannya sakit bahu dengan pinar mata haahah... Sendiri cari pasal kan, padan muka sendiri.

Balik ni nak mandi & kemas beg, malam ni tumpang tido rumah biras.. sebabnya, hubby out station.. Bukan keje, tapi kena kursus.. Jumaat baru dia dapat tau, tak boleh nak elak dah. Aku siap buat muka kesian cakap sampai hati nak tinggal anak bini tengah tak sihat... Serba salah dia, tapi tak boleh tolak, tak dapek nak nolong kekdahnya..

Tu yang tebalkan muka nak pi tumpang tido rumah biras ni.. Ngeh2.. Harap2 Qimie tak ngigau malam ni, tak larat nak handle dua anak sorang2... Adeii... Cepatlaa 3 hari berlalu....

6 comments:

eima said...

aku tukar je template tp aku mls nk kemaskan ...biar dulu la .....

deelira@deeliraz said...

cantik blog.. lebih segar..

eleh.. 3 hari je pong...rindu la tu

Nadiah Sidek said...

dah berzaman saya tak update bloglist di side bar. malas :p

♥cikmOt♥ said...

baru dua tu...kalu 3 cam akak???huwaa...nangis la cam akak ni...dah la dalam sebulan apak dia kena keje luar seminggu...sob sob...

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
penat mata weh nak update huhuhuhu...

deelira:
tantek te?? hihiks!!!
3 hari tu biasa je.. tp sbb tak sihat kan, mood ngade dtg la haahahah

Nadiah:
saya pun dah berzaman gak kot.. tu yg ada orang dah tukar nama blog dia, kat side bar saya tu tak bertukar2 pun hihihi

Cikmot:
Sila jangan gi pasar malam atau pasaraya dalam tempoh ketiadaan apak dia ok hhihihi

Yutaka Mushimura said...

tahniah...tranformation:)