Jom klik

kENgkaWAn

Monday, March 12, 2012

Hot & Roll & Ciken chop air tangan


Hari masa ngedate dengan hubby perasan stall ni..
Sori, makanannye udah habis baru teringat nak snap.

Aku suka la hot & roll ni. Sedap, rangup. Masa makan kat Kuantan Parade last balik kampung ari tu dah jatuh chenta.. Ingat ada kat Kuantan je, rupanya ada jugak kat sini haahahah...

Walaupun baru lepas makan KFC masa tu, still muat makanan ni masuk dalam perut aku haahaha... acane tak boroi perut..

Cuba la korang, sedap..

Owh, ni plak percubaan aku buat chicken chopIdok le nampak ayamnye kan... Aku tiru resepi kat buku je haahah.. tak guna minyak deep fry pon, just goreng guna butter atas nonstick pan.. Gravy dia je fail skit, sebab aku gi campur air perap ayam tu.. so terlebih rase kicap..

Tapi yang penting hubby cakap sedap & Qimie makan bertambah2.. jarang dia nak makan ayam camtu je.. Biasa makan nasi je semata.. Fun fries tajaan tesco aje.. Aku goreng garing pastu tambah garam skit. Yummy, terus rasa cam fun fries MC D hahaahah..

Hubby kata sedap, cuma next time kena kurangkan masin.. next time?? Mintak buat lagi la tu.. hihihih.. Ok nanti cari peha ayam gabak2 ai masak lagi k..

Ok, balik ni masak ayam masak merah sudah.. Lapo...

9 comments:

Eda Latiff said...

wow...bila la sy nk msk benda2 gini...hehe..

Tukang Karut said...

hilang selera makan aku...

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini

sedapnya... akak biasanya makan luar je kalau nak chiken cop ni...

izla said...

x pernah dengar pon Hot & roll tu.
kat mane nak carik?

eima said...

wahhh wahhhh ...western tu .. aku jugak dasar pemalas ...

LiErOSe~QiEmi said...

eda:
kawin la.. mesti nak masak macam2 tuk anak & suami

tk:
ilang selera konon!! wane je itam tp sedap wokeh hahahah

aimaniman:
sedap la kt tekak kitorang kak, tekak orang lain tak tau lagi haahah...

izla:
klu kat subang, ada kat summit usj tu.. tempat lain tak penah jumpa lagi..

eima:
terlepas cakap dgn hb aku, ckp nak masak ciken chop lepas dia abis kelas.. so kena la masak sbb dituntut hahaahah

deelira@deeliraz said...

ktn parade ada? kat mana?

LiErOSe~QiEmi said...

zue, kat tingkat 2 klu tak silap aku.. dekat kedai depan kedai jam.. klu kuar the store tu belah kanan..

deelira@deeliraz said...

nnt aku g yerk.. ajak pokdie.. :p