Jom klik

kENgkaWAn

Friday, March 30, 2012

kejang

Hai sumer.. korang buat ape tu? Tengok?Incik hubby ai tu tengah bengkek sbb Perak xscore pun lagi hihi.. Maka sila jangan buat sesuatu yang voleh datangkan amarah dia hihi.. Aku baru je balik dari main badminton ni.. Group penpuan je. Main dengan akak2 kt taman ni.. dasat gak diorang main.. penat gak la aku.. tambahan lak dah lama xbersukan gerakkan otot2 & gegarkan lemakctepu kt badan ni. Dapat la main sejam tanpa henti td.. Kira okla kan Kitorang dah setuju nak kekalkan nak main seriap hari jumaat.. harap dapat la bertahan lama.. majlum la yg maon ni sumer mak2 orang hihi.. Ok selingan.. hubby masuk bilik pastu beradoi adoi sebab perak kalah 3-0 katanye kihkih.. bertttabahlah hubby ye kihkih... Kla i need my rest & beauty sleep.. eceh padahal sakit otot sebab badan tekejut kihkih.. Good night ollz

No comments: