Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, March 15, 2012

Keje sape ni?

Baru je sat aku pegi toilet, tinggalkan tempat aku, balik je dengar cite bos amuk kecil-kecilan hiihi...

Kata odeli court ni, bos buka pintu, then tanya, kenapa tak angkap telefon, banyak kali dia call. Erk!! Terkejut la odeli tu, sebab memang takde bunyi.

Aku terus la check telefon ofis aku ni.. Laa.. ada yang gatal tangan pegi buat silent mode.. Acane nak dengar bunyi phone ringing.. Aku pun perasan gak, dari pagi aku sampai tadi takde langsung orang call. Tapi aku takdela telah bukan-bukan sebab cam rase biasa kot coz sini memang jarang orang call sebab bukan nombor direct line, kena melalui operator, so just ignore. Sampai la bos komplen.. Dan, muka bos agak tegang.. maybe bengang call tak diangkat, biasa pada deringan 1st aku dah angkat dah so dia takde tunggu lama.. Abis laaa peguam2 untuk bicara dalam kamar hahaahh...

Tapi, masalahnya, kenapa jadi silent mode nih? Hairan, sebab yang ada kunci pintu bilik aku ni cuma odeli dan jurubahasa... Sumer cakap takde usik pun tepon. Owh, misteri di situ...

Floor ni, ada dengar cite ada bunyi2 jugak.. serammmmm huhuhu...

3 comments:

Myra Jay said...

Ayarkkk!! seram baca ayat last tu..

Mana tau tertolak phone tu ke silent mode ke..

Tukang Karut said...

Assalamualaikum kum kum kum!!!

eima said...

ade org pedajal kot