Jom klik

kENgkaWAn

Monday, March 19, 2012

Mamai

Semalam, sambil2 tidurkan anak, mama dia pun sama naik tertidur. Bangun2 aje dapat mesej dari hubby. Masa bangun tu kat kepala memang dah set nak sembahyang, tapi pi terkam hp dulu kan tengok sms dari hubby. Lepas letak hp atas kabinet, terus capai kain sembahyang, bentang sejadah, solat..

Tengah baca tahyat awal teringat, eh.. aku blom amik air sembahyang laaa!!!! Haahaahahah... gelak sorang2. Mengoms!! Nasib baik la teringat belum amik air sembahyang, kalau tak perasan terus, harus laa solat sia2 namanya..

Moral, jangan tido siang kihkih...

6 comments:

ejaMaria said...

ke dah amik air sembahyang sebelum tido... hehehe

zura_habib said...

kelakar ar bunga...

Tukang Karut said...

mengongggg...

LiErOSe~QiEmi said...

ejaMaria:
blom amik kak.. ahaahah.. gini la jadinya sebab jarang tido siang

zura:
kihkih.. hb bunga kemain gelakkan bila cite kat dia

tk:
ko mmg, pantang aku silap..cepat je kutuk, cissssiweges betol

eima said...

mmg mengonm.....hahaha

Imaan09 said...

di pertengahan entry dah boleh agak..ni mesti kes x amik air smayang..hehe