Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, March 14, 2012

Nak resort Melaka, tapi..

Hari ni hari pening aku.. Pening cari apartment or resort kat Melaka yang boleh muat 7 dewasa 2 kanak2..

Bukan takde... banyak yang aku jumpa.. tapi sebab kriteria yang aku nak mesti
1. ada kolam renang
2. harga berpatutan

Ada yang ada dua2 tu, tapi dah fully book. Ada yang ada kolam tapi harga mahal erk!! Ada yang harga ok dah tapi takde kolam.. Aku, hubby & Qimie suka mandi kolam (walaupun aku tak pandai berenang tapi ada Mr Penyelamat aku hihihik), so musti nak cari yang ada kolam kihkih..

Ada sape2 ada cadangan tak??? Nak pergi time hujung April + awal Mei nanti... Rindu nak bercuti...

3 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Kalau dah ada anak ni, swimming pool is a MUST.huhu.Sorry le dear, tak dapek nk nolong...tak tahu sgt area tu..huhu

LiErOSe~QiEmi said...

kan YM, kolam cam dah harus ada klu dah ada anak ni. takde kolam tak syok la percutian itu ;)

Myra Jay said...

Pool tu memang wajib especially ada anak, baru happening kan :)