Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, March 28, 2012

Wordless wednesday @ gurau kasar adik beradik

Suka sangat letak kepala kat dada adik, dulu adik merengek, sekarang adik balas.. tarik rambut abang hahaah..

Duduk rapat2 dengan adik, sampai kadang2 adik naik rimas sebab panas..

Suke buat aksi camni.. camne laa mama tak menjerit
Camni pun sokmo, blum lagi part dia lompat2 badan adik dia tu... seriau aku tengok takut terpijak adik

Adik pasrah mama.. kihkih..


8 comments:

deelira@deeliraz said...

cian tgk muka si adik hehe

eima said...

Qimie jgn la wat gitu ...achik ko ni lagi la seriau.... mmg klu aku tarzan sokmo la tuh ...huhu

LiErOSe~QiEmi said...

deelira:
muka paswah ewa pajiwa gitu haahahahaha.. cian kan

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
hahaha.. gini la nasib seorang eqal.. tapi dia syg adik dia weh, klu org lain nk amik menangis, melalak suh aku amik balik adik.. padahal org tu gurau2 je pun

Ms Fai said...

si adik redha jer dgn abgnye... dua2 sweet, hehe ;)

lurun namzar said...

adik pasrah? abg suka...

just joking.

anisalya said...

bila anak buat pearangai macam ni kat adik tu la jadik geram. sama je macam anak akak. suka kuda2kan adik dia. hangin je.

Nur Hawa Mohd Zin said...

mak aih..nak kena babab dua2 ni