Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, April 25, 2012

Eeee... kotornyee..

Selamat pagi semua. Dah makan ke? Minum?

Owh, tadi kawan seofis tunjuk megi. Aku yang keheranan tanya, takkan nak makan megi pagi2 camni, nak kata takde duit, gaji masyuk hari ni, siap dengan tunggakan. Rupenye katanya, kawan-kawan yang selalu lepak makan kat gerai bawah ni bercerita. Tukang masak kat gerai tu kukunya panjang, tak tau la hitam ke tak (update).. tapi klu panjang ermnn.. macam2 leh boleh lekat kat kuku tu kan.. Tukang buat air pulak, buat air dengan tangan basah-basah lepas tu air tangan eceh air tangan tu maknanya air dari tangan dia tu sendiri masuk dalam air yang dia bancuh.

Eeeuwwww!!!! Terus nak kena band kedai tu camni. Geli ok. Kalau dah lelaki pun boleh cakap putus selera, apa lagi kita-kita yang perempuan ni kan huhuhuh.. Kembang tekak kot, sebab aku pun memang klu pagi-pagi beli sarapan kat situ. Sebbaik laa aku puasa hari ni. Ermnn harap-harap dapat bertahan sampai ke petang, sebab tak bersahur pun pagi tadi. Tapi, insyaallah, niat yang baik akan mendapat jalan yang mudah dari Yang Maha Pencipta.

Oye, semalam tak jadi masak sendiri. Bodek hubby belanja makan kat kedai. Pekena ikan kerapu 3 rase, tomyam ayam+daging, telur bungkus dan sayur kailan ikan masin. Gambar?? Alaaa, hp semalam abis bateri sebab Qimie asiknye main game pingpong, kalau tak boleh tempek kat sini kan hihhi..

Ok, jom buat keje, jap-jap lagi baru jalan kat blog korang erk! Chill!!

7 comments:

J.Syazwana said...

fuyohh kerapu 3 rasa tuh. nyum nyum. hehehe

euwwww memang geli kalau dah tau. memang banned lah kedai makan tu kan. pengotor !
huhu

bunga_rose said...

kan.. lepas ni masak sendiri, tapau datang ofis haahahah.. 3,4 hari ok la.. hari2 bangun awal masak pagi cam kemalasan kot hhihi

hyazz said...

hahaha..bess lagi air tangan...
yerkkk.. bak kata nabi bela kuku panjang seumpama bela bab1..
kalau sedepa entah berapa kandang dia bela ek.. eiyerkkk

Tukang Karut said...

tutup mata je la masa makan...

iedchan said...

eee tak ske org pengotor bukak bisness mkn jgk kan..nak jual kat org bessih2 la sket..heheh

eima said...

eeiii aku mmg tak suka org berkuku panjang wlupun nampak bersih ia ttp kotor pd aku

LYAfrina said...

huhu... itulah..kalo lya n husband nk mkn..mmg pilih kedai.. walau wayung sekalipon..asalkan bersihkan... lg pon mkanan kan mjadi drh dging kita..msti nk mkn y tbaik kan.