Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, April 24, 2012

Posisi tidur 2 budak kuning

Gaya tidur anak-anak aku pagi tadi...

Ngantuk sangat sampai nganga luas mulut tu hahaah..
Yang ni, dari tido terlentang, bangun, pastu tido camni kihkih


 Comel kan kalau tengok ragam anak-anak tidur.. Gelak besar aku dengan hubby pagi tadi tengok posisi tidur cinta hati.

Nota cinta:
Good luck hubby for your paper today. Do the best, I know u can do it!!

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

nengok anak2 tido memang sayu...sobs...

MRS. K said...

ikut sapa la ni tido gaya camni??? mak die kot! ngeee

eima said...

comelllll..... adek ngan abg sama besar je sampai aku konpius ..hehehe

bunga_rose said...

cikmot:
nape sayu lak kak???

MRS.K:
errrr.. gaya si adik tu boleh lg ko nak ckp ikot mak dia, tu gaya si abang tu, tidakkk!!! bukan ikotan mak dia haahahaha

Nur Hawa Mohd Zin said...

tiba2 teringat ikon digi..hehe..comel

bunga_rose said...

eima:
haah, diorang mmg sama je beso, bezanye ketinggian je.. tapi aku rase nanti adik dia lg tinggi dari abgnye,..

hawa:
i will follow u... comel kan iklan2 digi tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh2..mcm yui tido dlu..hihi.

J.Syazwana said...

comeynya. hehehe

saya pon suka tido meniarap.
kalau tak meniarap rasa tak boleh nak tido. hehe

suha said...

jelesnye..bila la suha boleh lalui sume bnde ni

bunga_rose said...

nuyui;
macam gaya tido dulu ke sampai sekarang pun tido camtu yui? hahahahh

J.Sayzwana;
dulu suka gak tido meniarap camni, tapi lepas dah operate, tak berani dah, takut hiihih

suha;
insyaallah.. suatu masa nanti ye, banyakkan doa ye suha