Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, April 3, 2012

Sebelah Jiwaku by Jaclyn Victor

Korang pernah dengar lagu baru Jac ni tak? Aku dengar mula2 tu macam.. ermnn ok agak nice lagu ni.. then bila aku tengok bait2 lirik dia.. wahhh bagus lagu ni sebenarnya.. boleh bagi motivasi pada orang yang putus cinta... hihihih.. Ni Edry KRU cipta kan?? Ke aku salah erk? Sebab yang aku tahu sekarang Jac bernaung bawah KRU..

Jac ni bagus suara dia, cuma sayang, bila nyanyi dia cam tak letakkan jiwa dia dalam lagu.. so suara sedap, tapi takde jiwa jadi kurang terkesan di hati hikhik.. Tentiba nak jadi juri kahkah... Owh Mania dia bawah Aubrey Suwito.. well let see dia akan letak jiwa tak dalam lagu2 dia lepas ni ihhihi.. Errr Manje.. ko mesti nak cakap ko tak penah dengar lagu ni kan?? Hehehehe...

Sebelah Jiwaku - Jaclyn Victor

Ketika kau ucap kata selamat tinggal
Ku sangka diriku kan hancur oh, oh
Nestapa menyiksa membuat aku sedar
Hanya ku yang bisa mengubah arah hidup

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri 
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku..

Oohh

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh, oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri 
Kerana ku yakin masih lagi mampu ooo..
Bernyawa dengan sebelah jiwaku..

Takkan ku biarkan mata mengalirkan air mata kecewa
Oh, oh,
Kini ku berani lebih berdikari
Yeah, yeah, yeahhh

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri 
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku..

Bernyawa dengan sebelah jiwaku.. ooohh..
Bernyawa dengan sebelah jiwaku..

3 comments:

Amy Syaquena said...

Suka lagu nie, masa frist dengar dua tiga kali dok ulang..

eima said...

hahaha cam tau2 je kan itu aku nk reply ...aku tak minat dgr lagu ...hehehe

bunga_rose said...

amy: best kan lagu ni ^_^

eima: aku dah agak dah ahahahaha