Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 30, 2012

ABC terbaik kat Shah Alam, setakat yang aku jumpa

 Tekak rase cam na makan sesuatu... 


Dapat makan ABC cam bawah ni kan sedap
ABC terbaik, dekat dengan UiTM
Licin bedal sorang-sorang

Satu-satunya geng yang sekepala dengan aku kat sini
Arrghhhh!! Rase macam nak dapatkan sekarang jugak!!!


11 comments:

Tukang Karut said...

apa nama kedai?????

bunga_rose said...

nama kedai aku tak igt la.. tp ada dekat bulatan nak ke hotel Uitm tu.. berdepan dengan kolej/asrama student lalaki uitm. ada medan selera kat situ kan..

ko pilih kedai abc yg tepi sekali, sebelah kedai nasi ayam.. ko jgn makan abc kedai selain tu, sbb yg lain tak sesedap abc kedai tu.

nak lagi clear, ko mai la time ari keje dgn geng2 cerun, aku tlg tunjuk okeh, pastu ko blnje haahahah

Tukang Karut said...

apa la... kolej aku depan tu je dulu... aku tau la... nak nama kedai je pun...

deelira@deeliraz said...

baju kowang same ke?

wei.. sedap nye aiskringgg tu...

eima said...

mana ek kedai ABC depan water park dulu ....pindah mana ??tu pun besh gak

bunga_rose said...

tk:
hahahahaa.. aku cume leh bagitau, dia kat tepi tempat basuh tangan tu je.. nama kedai lupe sudah.. nnt aku pegi aku bagitau balik ek hahaahah

bunga_rose said...

deelira;
lain laa weh, tapi kami sokmo pakai baju sama warna hahahah

mmg sedap weh abc sini, ni la abc yg aku sokmo nk tunjuk ke mu tu

bunga_rose said...

eima;
tu la kedainye.. dia pindah mendan selera baru, ats skit dari tempat tu.. bersih sikit.. sederet dgn bangunan kfc

azievee said...

sedap nyer bunga...berapa hengget semangkuk tu

azievee said...

sedap nyer...berapa hengget semangkuk tu

zura_habib said...

auch! terliur!!!