Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 10, 2012

Kuch kuch hota hai

Sape tengok cerita Kuch-Kuch Hota Hai semalam? Tengok? Tengok? Eleh, ada lelaki yang tak ngaku tengok erk? Hahahah..

Semalam gigh hubby masuk bilik bagitau aku, 'cube teka ada cerita apa malam ni? kalau tau mesti suka punye'. Hahahah sebab aku dah tau, aku buat muka tak berapa nak excited, jawab, tauuuu KKHH kan. Ilang seri muka hubby sebab kemain nak tengok aku jerit suka, sebab dia tau aku memang layan abis la cite hindustan ni ihhihihi..

Tapi muka tak excited pun tetap jugek pukul 10malam dok depan tibi kihkih.. layan dengan hubby sebabnye dia kata seumur hidup tak penah tengok cerita ni penuh, dari awal sampai habis. Biasa tengok dah part last la camtu. So semalam ajak dia layan, sebab aku cakap rugi woh tak tengok coz cite KKHH ni sangat best. Aku paling tangkap cintan dengan lagu-lagu dia.. Kebanyakan aku hafal hahaahah..

So, ada la part mula-mula tu kan Tina nak mati lepas bersalin. Even dia tau berisiko tapi sebab katanya Rahul nak anak, so dia nak teruskan juga kandungan tu. Then aku saje usik hubby, tanya dia. Kalau tau isteri mengandung dan kandungan tu berisiko, kena pilih antara anak atau isteri, pilih yang mana? Hubby diam, tak paham soalan ke pikir ntah. Pastu aku tanya lagi, pilih sape, dia jawab 'pilih sayang la'. Aku lak yang sangsi, yeke? Sebabnye lambat beno bagi jawapannye tau..

Eeee u ni sayang ai ke tak ni yang oi??? Hahahahah... Tapi kalau korang, korang rase hubby masing2 pilih sape agaknye??? Ermnnmmmmmm.....

Eh ni kalau je tau, kalauu... Ish, mintak sisih la dari jadik kat kita semua.. Saje nak tengok hubby berbelah bagi semalam hahaahah...

Apepun memang best gilak laaa KKHH.. nanananana nanana duduuduu.. cheater!!

Owh, hubby ambe semalam, berapa kali ambe kejutkan suh dia tengok cite ni, asiknye terlelap, mencik tau!!

6 comments:

Nana said...

hehe rata2 rakyat malaysia tido lewat semalam tgk cite ni kan tmasuk kita hehehe
bangun pg mata bengkak melalak..hahaa

bunga_rose said...

kan... tengok banyak kali pun still air mata merembes.. hiihhihii

tiefazatie said...

xtgk pun//ngantuk gle..pnt..tdo..hee

bunga_rose said...

hahaha.. akak pun sampai pukul 12.45 je, pastu masuk bilik tidokan anak2

Tukang Karut said...

aku tidur awal... xde masa nak tengok...

eima said...

hari khamis aku jrg la nk tgk cite industan tu .. tak minat ..aku akan picit remote tu sampai kuar cite omputeh .. klu tak besh cite tu aku layan geget2 anak2 .... hahaha

bunga ko mmg jiwang ..hahha