Jom klik

kENgkaWAn

Monday, May 14, 2012

Oh bulann enggan melayan diriku lagi...sampai ati ko bulan!!

Sesaat kau datang, sesaat kau hilang, kemunculan dirimu penuh misteri..
Kau mendekat kau menjauh, kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau menghilang mencampakkan aku....

Ok, lagu ini aku tujukan khas buat period aku. Semalam ada darah secoet, punya happy aku semalam. Tapi tu petang semalam yer. Malam dah takde darah, siang hari ni pun takde..

Maka, penuh tekad pergi farmasi beli pregnancy kits jap lagi... hope negatif. Kesan operate masih terasa ngilu, keja gila kalau ada isi lagi.

Owh bulan, mengambang la dikau, aku tekad, ko mengambang kali ni aku makan pil... bio gemuk pun, janji sihat.. Huwaaaaaa

6 comments:

deelira@deeliraz said...

aduhai..... berdebor je kan
xde apa kut nge

Fida Ghazi said...

kalau Eqal dapat adik..hopfuli perempuan.

eima said...

aku pun berdebar ni ...sila doa utk aku jugak bunga bg mengambang ...heeee

ejaMaria said...

hahaha...
(sowi gelak jahat sket) *_*

akak dah lama makan pil... walaupun tahu bakal membesor sihat dan kuat... belasah je la... janji anak selang umur 2/3 tahun... ;p

bunga_rose said...

deelira;
mcm ko ckp tu... tak kot kan... mgu depan la aku cek haahahahah...

fida;
errrr... rasenye tak kot kak... baru teringat, last period dlm 16 april camtu... belum lepas tarikh lagi.. sebok meroyan je haahahah

Myra Jay said...

Heheee, memang mendebarkan tu ;)