Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 9, 2012

Runsing sungguh

Kerunsingan ni.. Badan penat-penat je sejak 2 menjak ni. Nak kata buat keje-keja berat, tak pun, tapi badan penat cam bermarathon pulak. Bangun pagi pun asiknye tunda-tunda jam.Hubby pun camtu jugak.

Natijahnye, hari ni tak sempat nak masakkan bubur untuk Haiqal, bangun pukul 6.40 pagi.. biasa pukul 6 dah tanak bubur tuk Haiqal. Kecian anak mama, makan nestum bubur merah tula jawabnya.

Ok, sambung, kerunsingan aku tadi adalah sebab... Dulu masa mengandungkan Hakimi & Haiqal, aku dengan hubby akan sama-sama rase penat badan, dalam tempoh 2 minggu la..Lepas tu, cek positif pregnant. Aduiii... period tak teratur ni, jadi tak pandai aku nak mengira tau dak..

Kalau... kalau termengandung macamana ni???????? Alaaa bukan menolak rezeki, tapi belum bersedia dari segi fizikal, mental juga kewangan.. Arrrghhhh Miss P cepat la datang kibarkan bendera merahmu!!!!! Runsing sungguh ni...+__ +

6 comments:

Riny said...

hehehe...runsing sbb tu ke...x pe2..x lame lagi berkibarlah bendera jepun tu....hehehe...:)

eima said...

aku pun runsing sbb aku lupa last period aku ... hahaha

1 lg perut aku nampak kembung ... moncit ... hahaha

adakah ??? huhuhu

bunga_rose said...

riny;
hihhih... gini la orang pempuan, runsing tang tu je ahahah... hope so, bendera.. sila datanggg ;p

eima;
ko pun???? owh, adakah??? huuhhu.. pengsan weh, anak baru 7 bulan hikhik

nuyui a.k.a miss YUI said...

alamk..no komen la bab ni kak..hihi.

ejaMaria said...

jeng jeng jeng... suspen...

.:Mama Dhia:. said...

tak ambil "langkah keselamatan" ke??hehehe..
bahaye tu..