Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, May 8, 2012

Tahniah!!!

Tahniah buat incik hubby sebab dapat anugerah perkhidmatan cemerlang tahun 2011. Ni dah naik pentas ke blom ni, ke majlis dah habis dah ni hihihi...

Lagi terror dari ai la u erk. Ai keje 3 tahun baru dapat cemerlang, u keje 2 tahun terus dapat cemerlang. Tapi u deserve it la.. Tau sangat cara u keje, tak penah pandai nak menolak kalau orang mintak tolong kan.. Kadang-kadang bini u kat rumah lak yang ajar camne nak tolak permintaan orang, tapi tetap.. tak jalan.. Tetap buat gak huuhhu..

Ok, lastly.. sila belanja ai dengan anak2 makan best yer dapat duit nanti.. Raikan kejayaan u kekdahnye hihihi

8 comments:

eima said...

waghhh tahniah
aku ni keja dah 8 tahun tak de pun org nampak sian kan ... huawwwwwwaaaa

mamyharraz said...

tahniah juga utk suami awk :D
semoga lepas ni bertambah kuat dan rajin bekerja.

.:Mama Dhia:. said...

tahniah yer utk hubby u bunge.. rezki die, rezki bunge & anak2 jugak kan??

~aSHa~ said...

tahniah...ermm cepat tu dpt APC..mmg keje power ni....

rezeki anak jugak ni..tahniah yerk..

bunga_rose said...

eima;
ko tak dapat lg ke? huhu.. aku dapat ari tu pasal ikut seniority kot.. aku masuk dulu dok cawangan baru.. aku orang ke 12 dalam cawangan tu hihihi...

bunga_rose said...

mamyharraz;
aminn...tq.. memang kena rajin keje pun, tu dah kena tambah senarai tugas dah pun dia.. kena jaga sistem ape ntah haahah

bunga_rose said...

mama dhia;
betul tu hahaah.. rezeki dia, harus dikongsi bersama hihihihi

eh, thanks!

bunga_rose said...

asha;
hahhah.. takde la power mana kak... orang senang kot dengan dia, susah nak tolak keje.. tp klu isteri mintak buat keje boleh lak tolak2 haahahah