Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 27, 2012

Almond Gold menang GA

Senyum, tak perlu kata apa-apa..


Ate ko sorang je yang join GA Tukang Karut. Terpaksa la dia beli hadiah yang aku mintak.. Aku mintak coklat yg beso cube2 tu je, sekali dia kasik yang beso 1 tapak tangan aku tu haaa.

 Memang terbaik la  Tukang Karut, Lepas  ni buat la lagi yer.. Aku suka coklat2 ni hahaahahh...

Owh, time kasih sebab susah payah deliver dengan tangan sendiri ke ofis aku ni.. Takpela, at least sampai juge ko ke ofis aku kan.. hiihihi.. suram tak??? suram tak??? Banyak entiti tau kat sini haahhaha...

p/s:
Hadiah teka teki untuk kak Lida Rahim still tak berpost... Ni payah ni, mintak tolong incik hubby, ingat dah pos, rupenya dok dalam beg dia lagi.. Esok dia post katanya.. Sori ye kak Lida ...

Ok, nak habiskan nota, tak abis2 lagi taip arrrghhhh!!!!

7 comments:

Pink Lavender said...

wahh...
besar coklat bar yg diterima..
jom follow makneng

eima said...

tahniah ... mkn sikit2 tau ...wat pemanis mulut je tau ..kang gemuk tatau

lurun namzar said...

sdapnya, akak.
nk p cari la nanti.

Tukang Karut said...

ko makan sorang ke?

Lida Rahim said...

tahniah! eh kalau cekelat tu tak abis mkn sorang.. poslah sekali ngan hadiah akak tu hahahaha

ala tak per la bunga, biasalah tu.. akak pon tak post lagi yg menang GA akak tu... tak sempat lor huwaaaa

bunga_rose said...

pink lavender:
mak neng tu ape? tak paham

eima:
errr dah separuh dah aku makan hahahah... ada kat rumah da.. klu kt ofis rasenya dah abis daa aku layan sambil menaip ni haah

lurun:
sedap2.. sila la beli ok dik hihihi

bunga_rose said...

tk:
tak la, aku bagi awek sebelah court aku ni 4 ketui, anak aku 2 ketui, laki aku gigit sekali je, yg lain baru aku makan semua hahaahahahah

lida:
alamak kak.. sampul dgn huby, tak dapek nak letak sekali coklat tu ahahaha

tu laa.. tak sempat la kak.. sori lambat erk