Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 13, 2012

Begini Caranya by Shaheizy Sam & Yana Samsudin

Mula-mula dengar lagu ni macam.. ermn... boleh tahan... Pastu asik dengar je time pegi balik keje, eh suke pulak hahaah...

Aku paling suka cara Sam mulakan lagu tu.. yang wouwooo... Ololo.. lunak je kat telinga aku ihhihi...

So lepas berkurun dok suka lagu ni, kali ni aku tempek lirik dia okies.. layan.. nak video? Gi google senirik ahahah...

Begini Caranya by Shaheizy Sam & Yana Samsudin

Wouwo oo...
Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

 Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini.... caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Howowo...
 
Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini.... caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Sumber:
http://liriklagumelayu.net/lirik-lagu-begini-caranya-shaheizy-sam-feat-yana-samsudin/

8 comments:

Kesuma Angsana said...

dah lama suka ngan lagu nih...

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

suka gak dengar dua org nie nyanyi...berbakat gak dlm bidang nyanyian rupanya...hehe

eima said...

tak penah dgr .. ke aku penah dgr tp tak prasan .. aku kan tak amik port bab lagu2 ni ..sekadar bunyi2 hilang sunyi memandu je ..klu aku memandu klu dok belakang sore anak2 ngan tv fahim lagi riuh kekekeke

Zana Adieyza said...

lagu ni mmg bestttttt..

Myra Jay said...

Myra pun suka gak dengan lagu nie :)

Memang layan abes :D

Yutaka Mushimura said...

emmm..baru je kredit kat cp bunga...kat blog den...tq ye..ingatkan mamat indon mane yang nyanyi...hahha

bunga_rose said...

Kesuma:
sedap kan lagu ni ^_^

YM:
sam mmg penyanyi kan, tapi yana tu tak sangka sedap juge suara dia ;)

eima:
ahahha... ko tak penah amik port sebab suara anak2 lagi merdu kat telinga kita ni daripada suara artis2 kan hihihih...

zana:
yeee setujuuuu hiihih

mj:
layan kan... tak bingitkan telinga, nice je hihihi

yutaka:
mamat indon? haih.. ada plak hihihi... tu tujukan lagu tu tuk kekasih hati dia la tu hahaah...

Yutaka Mushimura said...

nak kasi jemputan nanti2 ek...entah kapan kah???

mau mengumpul uang....kok bisa bagi ongkos nya dong...:)