Jom klik

kENgkaWAn

Friday, June 8, 2012

Confirm aku meme...

Aku pasti aku dalam keadaan stress bila mana;

Aku mencari handphone aku dalam handbag, dalam laci, atas meja.. Sedangkan semasa itu aku sedang bercakap dengan hubby menggunakan handphone yang aku cari tu. Siap tanya hubby aku, mana handphone aku..

Ok memang stress kan? Mood ke laut.. Tengah fikir camne nak anto anak ke pengasuh minggu depan sebab hubby nak guna kete gi outstation.. Klu kejap takpe, ni 4 hari.. Argghhh!!!

6 comments:

eima said...

ye la..sian ko kan ... kena beli keta lagi 1 ......

jauh ke rumag pengasuh ngan rumah ..takan nk naik moto kot ..klu qimie ok la adek ???

.:Mama Dhia a.k.a YANA:. said...

memang tengah stress tu bunga...

alamak...camne nak buat..nampak gaye kene naik teksi la bunga..

pena rozie said...

Dugaan tu....

bunga_rose said...

tu laa.. nak beli pun fikir gak... takut tak dan bajet bulan2 plak weh.. igt abis bayar wira baru nk cari lain.. tapi mamat tu asik ke kuar daerah je..

jauh tak jauh la.. tapi 1km ada gak tu.. mmg kena ada transport

Tukang Karut said...

malas nak komen sebab tengah stressssss...

syiela said...

sabr ye.. moga jumpa jalan penyelesaian nanti