Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, June 12, 2012

Gendang gendut perut berbunyi

Ari ni pose.. maka, perut asikla berdondang sayang mintak diisi.. Al maklum lama gap sebelum sambung pose balik.. Bila pose ni, semua menda pun nampak sedap kat mata aku ni..

Mula la teringat makanan yang selalu aku makan kat sini...
Nasi kukus ayam berempah RM4.50

Nasi ayam hainan katanya RM5.50

Mee rebus.. err yg ni aku sendiri buat hahaahah..
Balik ni nak berbuka dengan ape erk??? MIL ada datang petang ni, esok nak amik adik ipo kat KLIA, dia pi Korea.. Syoknye muda2 dah jalan tengok negara orang.. aku bile ntah hahah...

Owh, MIL cakap dia nak bawakkan lauk dari rumah, sampai rumah aku hangatkan aje katanya hiihih.. hikhik.. ni sayang mertua ni hahaahah...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

ini menantu hantu jawabnya...

larikkkkkkkkkkkkkkkk

eima said...

tu yg besh bila MIL ade kat rumah...even die tak msk die tapau dr luar...blk rumah mkn je

bunga_rose said...

cikmot;
cemburu la tu hahhhaah...

eima:
kannnn... ari tu dia datang bawak ikan keli masak sambal.. yummihhh.. this time tak tau la plak ape menunye.. yang pasti musti sodap aahahah

syiela said...

bestkan dapat MIL camtu.. sma cam sya kalo MIL nak datang saya dah tersenyum lebar hehhehehe (mmg agak hantukan)

tiefazatie said...

wah..best gle sis!..adui la..