Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, June 21, 2012

Kerja..

Bos aku adalah bagus.. Dia pandai menggunakan komputer, maka aku tak banyak keje nak taip, lepas je bos dah abis taip, aku just edit ikut layout yang betul.

Kadang-kadang kawan-kawan pelik tengok, kenapa aku takde keje sangat.. Dah camne nak ada keje kalau judgement bos sendiri yang taip, nota keterangan pun bos dah suruh loyer taip. Aku? Tugas aku betul-betul jaga bab personal bos je.. Syurga dunia kan... AHahhah..

Tapi, sebab kecian dengan adik sebelah court aku ni, asiknya terkejar-kejar nak taip nota.. walaupun loyer pun taip nota, tapi tetap, ada nota yang bos dia suh taip, dengan judgement pun dia yang taip, dah siap taip kena edit berkali-kali sebab bos tak puas hati dengan judgement sendiri, so aku cakap ok laaa, akak tolong.. so, akan kebizian sekejap.. hihik.. Menda yang boleh masyuk dalam poket, jangan ditolak.. Setiap taipan adalah berbayar kihkihkhhi...

So, balik rumah nanti baru jenguk blog.. Udah la internet jap ada jap tade ni.. dari aku stress baik aku taip sesuatu yang mendatangkan duit.. tapi blogging pun boleh buat duit kan.. tapi dah BE tak berkubur semalam.. nak dapat BE baru pun aku rase kompemmmm lambat dan ntah bila ntah... Maka, baik dulukan yang kompem dapat pulangan lebih dari berblog haahahah...

Will update & bw.. but at night kot.. Hope anak-anak2 behave ini malam, so mama buleh bw kihkhihki...

5 comments:

Kesuma Angsana said...

okie... faham dah! hehe

♥cikmOt♥ said...

hehehe, masyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...nak jugak nak jugak

eima said...

wahhh taip2 pun leh dpt duit syook nye

Cute Mum said...

syoknya dapat bos camtue..
bos uyun nie langsung tak pernah sentuh komputer.. semua benda main suruh kita buat jer..
paling tak best bila tengah cuti atau mc, mesti call suruh dtg ofis gak buat kerja yang sangat simple mcam betulkan no invoise jer.. padahal buka doc n betulkan jer.. itu pon tak reti..tension tau..

Lida Rahim said...

Wah bagusnya kalau keje bergaji tp dibyr pulak! Meh sini sikit akak pon leh taip hahah