Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, June 21, 2012

Kimi & pengasuh

Pengasuh baru je sms aku tadi pasal dialog dia dengan dak Kimi;

Kimi:
Mama, tanak dah karipap ni timi dah tenyang..

Pengasuh:
Makan laa abiskan sikit je lagi, tak baik buang nanti dosa..

Kimi:
Dosa? Mana ada dosa timi baik je

Pengasuh:
*Terdiam terus hahaahahah...*

Selalu tau buat kita speechless...

6 comments:

eima said...

cerdik kan budak2 zaman sekarang ni ... mak pak mmg slalu kena basuh ngan diorg ...

Kesuma Angsana said...

anak yg bijak!

bunga_rose said...

eima:
mmg cerdik.. tapi aku suka pangai anak ko weh... baiknyeeee kat adik dia.. anak aku ikot mood skit dgn adik dia ni...

kesuma:
aminnnn... hhihihi

Fai Shaklee said...

budak2 sekarang ni mmg selalu buat kita speechless.hehehe ^___^

♥cikmOt♥ said...

so suit la qimi ni...hehehe

Mama Gee said...

heheeh kalo mama pun leh terkedu nk menjawap tu...