Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, June 26, 2012

Kolam murah

Last week pergi TESCO, hajat nak beli baby seat untuk adik eqal dan kolam untuk Qimie.

Murah sesangat sebab babyseat tu baru RM89, brand otomo.. Cantik gak designnye.. So sambar... Gambar lupe nak snap, nanti rajin aku snap la erk..

Kolam ni pla rege RM15.90 sajok.. Biasa harganya RM20++, aku lupe plak berapa. Sebelum ni takde yang jenis ni, ada yang jenis tiup, dua. Dan dua2 tu dihadiahkan oleh orang untuk dak Qimie tu, nama papa dia nak beli nan ado ni pun mama berkeras nak belikan ahahahaah...

Air letak sikit je sebab si kenit ni sebok nak join sama

Awwww... dua2 buah hati mama yang seksi..
Syarat untuk mandi kolam adalah pada hujung minggu sahaja, tak dibenarkan pada hari biasa.. Mama malas nak kemas haahahah.. Eh, padahal yang kemaskan papa kahkakhaah..

Nota:
1. Sibuk la minggu ni, nak habiskan nota keterangan.. berderet dah firm yang mintak nota... masalahnya judgment tak siap lagi acane??? Ko bagi la surat peringatan 4, 5 kali pun, tak jalan pun hahaah..


2. Mood suka sebab papa balik hari ni yeyyy!!!

4 comments:

Bazilah (^0^) said...

alaaalaa seronok nye tgk budak2 main air..x payah pokir mslh keje ke apa ke. Main jer..

MRS. K said...

anak aku masa dok umah bawak dulu rajin le berendam kolam kecik die. now berendam lam baldi je la yg mampoo.. huhuhu

Fida Ghazi said...

uittt dua org budak seksi.... anti nak join boleh? kikikik...

Tukang Karut said...

tetiba je aku rasa aku nak beli... boleh mandi kolam!