Jom klik

kENgkaWAn

Friday, June 29, 2012

Melawat Taiping

Dalam perjalanan balik kampung hubby kat Gunung Besout, Sungkai Perak.

Esok nak pirgi Zoo Taiping, sempena birthday boy (Kimi) & girl (Qis) bulan Jun. Dah lama janji dengan kimi nak bawak dia pergi zoo... dari umur dia setahun, tapi selalu tak berkesempatan.

Lani, sempena ulangtahun ke 3 ni, moh le mama bawak anak mama sayang pirgi itu zoo tinguk sumer binatang yang ada.

Pernah tengok entry dak Kay pasal zoo Taiping ni so ada la juge info yang aku dapat. Errr Mr.K, pinjam mykad ko, nak dapat harga tiket masuk murah gak haahahah...

Ada sesapa ke jalan2 ke Zoo Taiping esok?? Jom ngedate jom hiihihi...

3 comments:

Tukang Karut said...

kirim salam dekat ungka kalau jumpa dia...

lurun namzar said...

ujung tahun nie saya plan nk g taiping zoo. :)

eima said...

tak de sape ...lalalala
dok rumah saje ...

lama tak pi zoo taiping ...pi mlm2 br syok ...sbb time tu byk bintanag keluar ..siang2 byk tido ...

yg best sbb ade trem tu ...tak yh jln takpenat