Jom klik

kENgkaWAn

Sunday, June 10, 2012

Sape dapat teka dapat key chain

SAtu petang kat rumah ku syurga ku...

Papa, nak tengok mayo *sambil hulur hp yg dah dia bukakan page youtube*
Mayo? Ape tu?
Mayo la. nak mayo..papa tolong la carikan
Mama, ape mayo yu?
*Gelak2*.. ntah, dah banyak kali mintak.. mama pun tak faham..
macamana lagu mayo mi?
Eee..ermn.. ala papa mayo laa.... nak mayo

Korang rase ape maksud MAYO dia tu? Sape dapat teka, dan paling cepat aku bagi salah 1 koleksi ke chain aku.. overseas punye.. hihi... Tarikh tutup... errrr ikot cam cik mot laa... Klu aku rase aku nak tutup aku tutup aje hahhaha..

7 comments:

MRS. K said...

Mayonis hahaha

Tukang Karut said...

mojo la...

Lida Rahim said...

mayo tu apa bunga? haha tanya balik pulak... tak de klu lain ke?

eima said...

laju dah berlirik pun tatau nk plak nk tekar yg gini ...hissshhh xtau aku ...

pe ek .... tatau la .... 30 saat aku pikir mmg blank

♥cikmOt♥ said...

erkk...apakah mayo tu...maya karim kut...hahah

Kesuma Angsana said...

klu saya mayo tu mayonis,, he he

syiela said...

apa la dia nak tengok tu hehehhehe...

lagu mayo.. konpius nih... nak teka pun tak pasti ^_^

aku anak kampung kot.. hahahha jauh bunyinya tu