Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 20, 2012

Wrestling - who will win?


Si abang suka sangat buli adik... Angkat adik dari kiri ke kanan dia.. Peluk adik lepas tu golek-golek dengan adik, lompat-lompat atas adik.. Pijak belakang adik.. Agah-agah adik, pastu gelak sama2...

Wrestling, heaahhhhh!!!!!

Tapi, kadang-kadang, si abang tido or leka buat sesuatu, si adik pulak yang buli si abang.. Tampar muka abang, tarik rambut abang haahha...

1, 2, 3.. tingtintinggg!!!! Yey, adik win!!!!
Tapi walau camne masing-masing membuli satu sama-lain, tetap, si abang tak boleh takde adik dan si adik tak boleh takde abang.. Mereka saling memerlukan dan saling menyayangi.

Love them both... Takde makna hidup ni tanpa 2 jantung hati mama ni..

8 comments:

eima said...

hahaha sbb dua2 laki kot kan .. tu yg kemain lagi mengganas tu ...

kat rumah aku yg ganas alisha je ...suka ngaco abang ... si abg cam biasa abg penyayang tak penah wat pepe kat adek ... yg abg balasah ialah mak pak die je ......huhu

Imaan09 said...

bestnyaaa.. Mr Asben sy anak sulung.. and anak kedua family beliau adalah anak lelaki jugak.. selalu cerita cmana derang rata n men sama2 masa kecik2 dulu..
lambat lg laa saya nak rasa..hehe..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahahah.. yeyeo aje..
jgn sapai patah pinggang adik dh la..
normal la kan, anak laki..
anak pompuan len plak pesen die..
mebi berebut mekap kot.. ;-p

bunga_rose said...

eima:
mungkin.. tengok la klu dapat baby girl nanti camne plak layanan 2 boboiboy ni hahah..

tapi, fahim mmg good boy.. baik dgn adik, suka aku bace kesah depa

bunga_rose said...

Imaan:
awak dua2 pempuan.. beza la plak erk.. haihh bila nak merasa dapat gegurl plak ni hihihih

bunga_rose said...

leily:
tula... kalau perempuan lembut sikit kot... lelaki ni kasar mainnye.. takde lembut2 slow2 motion, terus bagi je klu nak bagi ihihi

Mama Gee said...

meriah rumah... :)

Tukang Karut said...

isk isk isk... buas macam mak dan ayahnya asyik berwrestling je...