Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, July 10, 2012

Amuk di JPM

Aku tengok banyak blog cite pasal kes amuk kat JPM tu. Pagi ni aku buka paper utusan, kat muka depan pun ada cerita pasal lelaki yang mengaku Imam Mahadi ni.

Arwah ni pun ada blog, aku ada lawat blog dia tadi, tapi aku tak faham ape yang cuba dia sampaikan.. Lagi pening kepala aku bila baca ada lah.. Ni blog dia kalau ada yang nak jenguk http://jayanegara1234.blogspot.com/. Baru lagi beroperasi ni.

Aku ada tengok kat ruangan komen, ada pengomen nama 'manusia gila' dan diorang ada cakap pasal anak 2, anak 1. Tentiba aku rase 'manusia gila' tu suspek perempuan tu huhuhuh.. Gamaknye laa.. Kalau salah sori...

Tapi, aku rase cam kerja sia-sia je mengamuk kat JPM tu, tak pasal-pasal nyawa melayang.. Tapi tak baik cakap lebih-lebih pasal orang dah tak ada kan.. Kita doakan aje moge rohnye tenang di sana.

Al-fatihah..

No comments: