Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, July 10, 2012

Dah pandai merajuk

 Budak ini sudah pandai merajuk..

Pagi tadi aku lambat siap. Biasa lepas basuk uk uk dia kalau aku tak lewat nak gi keje, aku susukan dia dulu, tapi tadi, sebab aku dah lambat, lepas basuk uk uk dia *ok, tiap-tiap pagi dia akan bangun dah uk uk antara pukl 7 - 7.20 pagi.. sebab tu aku selalu lewat gi keje* aku letak dia dalam walker. Sekali dah lama sangat kot, aku dah pakai tudung, nak siapkan bubur dia dengan beg, sekali dia nangis. Panggil mama..mama.. kihkhi.. aku gelak laa.. sebab comel sangat, aku teruskan keje.

Dia bengang gamaknye rayuan suruh dukung tak dipedulikan, dan takut kena tinggal sebab mama dah pakai tudung dah hahah... Terus dia kalih muka dari tengok muka aku. .Ahahahaha.. sooo comel.. Bayangkan aku panggil nama dia "Adik.." dia pandang aku pastu kalih ke tepi macam orang merajuk tu laa gayanya.. Tergelak sakan aku.. Pakkal aku nak cepat je tadi, kalau tak aku amik dah video.

Dah la sabtu dengan ahad lepas teruk pu**** aku dikerjakan.. Sebelum ni luka je kan.. Minggu tu, amik ko berdarah terus. Hubby pun gerun tengok kihkhihkh..

Akhirnya aku bagi susu botol, lepas tu masuk buai.. Eh, tido lena pulak? Hari tu kat kampung jual mahal dengan buai. * tapi aku try malam tadi, takmo dah buai, nak menggombeng juaaa*
Lena kan.. dari pukul 5.30 pm - 8.30 pm tido nyee

7 comments:

Bazilah (^0^) said...

comeynyeee dia tido dalam buaian..

Ryn said...

mestilah pandai merajuk..kalu x..sampai bile2 mama g mane2 x bawak dy kan..hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,pndai dah dia cmtu ya..

Kesuma Angsana said...

he he nyenyak betul tidurnyer tu!

eima said...

ngeri betoi die geget tu ..heeeee takut aku

Mama Gee said...

lama tiduu tu..mlm tu tak lewatke dia tidoo..

bunga_rose said...

Bazilah:
^_^..kepenatan tu, siang tak tido sangat..

Ryn:
haahah... tak penah tinggal dia kat sapa2 pun lagi, kecuali gi keje..

yui:
tu la pasal, lambat angkat sikit dah majuk, haih...

Kesuma:
maunye tak nyenyak, siangnye tido-tido ayam je..

eima:
ngeri weh.. sampai aku surrender nak susukan dia.. tp sebab bengkak susu terpaksa gak bagi.. tahann jelaaa

mama gee:
lewat tak lewat laa.. kol 10 lebih da selamat tido balik dah...