Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, July 11, 2012

Dulu lebam je, sekarang darah pulak si Eqal...

Ini budak semalam dapat hadiah.... Semalam bateri hp aku abis terus so tak bajet pengasuh ada sms aku.
 
Sampai je  kat pintu rumah pengasuh, akak tu buat muka takut. "Baca sms dok" dia tanya. "Bateri abis", aku gelak-gelak. Pastu dia amik Eqal.. Dia tunjuk kat bawah hidung Eqal
 Ia jatuh tadi.. marah abang-abang amik mainan kat tangan dia.. Keliling dia pulak ada block mainan.. Elok dia hentuk muka dia pada blok tu.. Akak kat dapur, buat susu kejap.. Kejap je tinggal..

Aku tengok.. lorrr ada kesan pengkak kat bibir sikit dan darah bawah hidung tu..
 Dan aku tak salahkan pengasuh tu, sebab aku tau camne Eqal kalau dia mengamuk.. Itu hari baru je aku buat entry pasal dia lebam bawah hidung tu.. Baru 1 minggu lebih kejadian tu jadik pulak... Ari tu hidung belah kanan.. la ni kiri pulak dah...

 Adik..adik... boleh tak control sikit amarah tu.. Rasanya masa mengandung mama takde pulak ngamuk sampai hantuk kepala pada lantai sayang oiiiiii...






7 comments:

Nieyl said...

alololo...cian nyer die...dah berdarah hdung nyer...

Bazilah (^0^) said...

org amik mainan dia,marahlah dia hehee. sian dah berdarah hidung tuh..

bunga_rose said...

Nieyl:
tu la pasal.. amukan dia dasat tao

Bazilah:
hahah.. ikot pangai abang dia, kedekut barang..

eima said...

kaut protes ek .. kemain lagi kamu ye .. tp alisha belum menunjukkan tanda nk protes ..ke sbb abg die begitu pemurah pe adek pgg die bg je...hmmmm

tp fahim dulu cam eqal .. sah dak pompuan lain ckit perangai nye

Tukang Karut said...

ermmm...lasak bukan main! Ni pembawakan ko la ni kan kan kan...

deelira@deeliraz said...

adoi anak jantan cam ni la.. lasak sket nge

Mama Gee said...

laaa "tuku tangkal balik pintu...budak nakal mmg begitu..." hehe teringat ni dulu nenek2...mak2 selalu ckp mcm tu kalo luka ke..terhantuk ke....apa ntah fungsinyaa...