Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, July 12, 2012

Tomyam dan komen masterchefku

Buka puasa semalam... tomyam gong hikhik...


Sejak tengok master chef selebriti ni hubby ngade2 nak komen.. Ko tau dia cakap ape..

"Tomyam kamu biasa-biasa saja"
"Kalau buat pedas sikit dan masam sikit lagi, saya rase lebih sedap"

Ngade2 kan.. Komen tu pun lepas dah hirup abis 1 mangkuk tomyam... sebenarnya memang aku tak nak buat pedas dan masam sangat, aku buat secukup rasa je sebab:-
1. aku tak suka pedas.
2. aku nak buka pose, jenis perut aku klu perut yang kosong pastu ko masukkan makanan masam terlebih dan pedas terlebih.. sure aku sakit perut, sakit kepala..

Ceee siap letak alasan tu ahahah.. ahh janji tomyam tu sedap di tekak aku sudeee...

Pagi tadi tak terjaga untuk sahur, sedar-sedar tengok hubby bangun nak mandi.. Alaa... dah terlepas nak sahur tomyam malam tadi.. sekarang dah teringat2... takpe, takpe.. dugaan.. moge perut aku tahan laaaa sampai petang karang..

7 comments:

Kesuma Angsana said...

moga dapat bertahan smpai ke petang ye, rose! jgn dok ingat tomyam2 tu

mamyharraz said...

kuatkan semangat k.teryskan puasa ;)

hehe tomyam ni pun salah satu menu wajib akk sbb ank suka ;)

Bazilah (^0^) said...

selamat berpuasa. semoga dpt bertahan smpi ke ptg yer :)

deelira@deeliraz said...

dok napok sgt tomyam. cam amik gambo segan2..

tambah sket komen azli tu..
" semuanya free.. makan aje" hehe

♥ ROS ♥ said...

Tomyam ni klu xpedas+masam mmg xsah..hihihi :p tp klu puasa mmg xbrani nk sumnt bnda pedas trus kan :)

Tukang Karut said...

nak komen yang jujur?

sila bagi aku makan!

azievee said...

hahaha...terpengaruh ngan masterchef...pasnie wat deko lak kat makanan mesti menyelerakan