Jom klik

kENgkaWAn

Monday, September 3, 2012

Gambar raya ~ studio malii

Ok, nak upload gambar raya kat Perak.. Walaupun tahun ni giliran raya kat kampung aku, tapi sedih, takde 1 pun gambar ambil kat kampung aku.. Sebabnya adik beradik yang lain semua pakat beraya kat kampung mertua, so takde sapa nak tolong amik gambar.. Mood raya pun tak maliiii.. Sedih..

Ok, lupakan aje.. Hari Jumaat raya ke 6, balik kampung Perak, semata2 untung photo-shot gambar keluarga. Diorang nak print besau-besau, gantung kat rumah mertua.. Aihhh tak bestlaaa kalau takde gambar aku sekuarge kat frame tu.. So gegas balik Jumaat, Sabtu tu berposing sakan.. Errr takde la sakan mana pun sebab mood berposing tak mali masa tu..

Tapi, aku seronok tengok gambar Haiqal dalam semua gambar ni.. Ololooooo comel2 aksi dia.. Puas suruh dok diam hahaahah...


Suke tengok Hakimi senyum gitu hahha.. comey anak mama.

Haiqal nak lari hahah.. Hakimi pulak nampak cam muka tak puas hati ;)

Free style

Songkok Haiqal tomey hahaahh

Tengok Haiqal hahaah...

Rapat-rapat semua

Gambar rasmi untuk frame & gantung kat dinding



8 comments:

eima said...

eqal dah pandai berjalan ke ...tgk tapak kasut die dah comot tu.....

MRS. K said...

kelakar aku tgk anak ko hat kecik tu cik nge.. heheheeh.. ade je gaya die.. ko kena slalu snap gambo die.. takde la die tekejut tgk flash kot.. ehehhe..

♥cikmOt♥ said...

gambar last...amboi kemain qimi menyengih ye...haiqal tu terkejut nengok apa tu

~LeeyanaRadhi~ said...

bestnye ade gambo nak gantung kt dinding.. aku gambo kawen pon xgantong2 lagi..hua hua hua.. gamba bercinto je ade kt dinding..hhah

Tukang Karut said...

yang kecik 3 orang tu ikut suka hati diorang je kan...

bunga_rose said...

eima: blom pandai jalan lg, kt kampung aku dia main walker sampai ke tanah, tu yg kotor tu.. err tak sempat nak basuh ahaahahah...

mrs.k:
aku sokmo je amik gambo dia.. mmg gak ni alah dgn flash.. tu pun mujur tak pejam mata haahah

cikmot:
tu la pasal kak, papa dia suruh tunjuk gigi, betul2 dia tunjuk gigi tu..
eqal terkejut apek2 kat situ jerit2 panggil dia suruh pandang depan haahahh

bunga_rose said...

leeyana:
ni untuk gantung kat rumah mertua... hb aku tak kasik gantung gambar kat rumah, ayat quran je dia kasik.. sobb..sobb...

tk:
jenuh ok nak suh depa dok diam.. terpaling utama yg kecik skali tu.. adeiiiii

Myra Jay said...

Wahhhh bestnye ada gambaq studio, budak2 pun sporting je bergambaq :D