Jom klik

kENgkaWAn

Monday, September 10, 2012

Jane Jamilah ~ terbaik!!!

Baru je habis tengok cerita Jane Jamilah, Sabtu lepas tak sempat tengok, penat berjalan open house, tido awal...

Kesimpulan... cerita yang sangat, sangat sangat dan sangat perlu ditonton oleh semua wanita bekerjaya.. yang mana kadangkala lupa peranan kita sebagai isteri dan jugak ibu.. dan bagi aku sendiri, well, ada jugak sesuatu yang aku macam tersedar dari lamunan lepas tengok cerita ni.. Ape benda tu bak kata Jamilah, biarlah rahsia hahahah....

Tapi, aku suka Amyza dalam cite ni, I okey je!! Ahahaahah.. comel sungguh watak dia...

Ermnn.. dialog yang aku suka "I perlukan seorang isteri, bukan hadiah yang boleh dibeli" Wow, makan dalam tuuuu hahhahaah...

Kesimpulannye *eh dah 2 kali kesimpulan ek?* Ermn... kadang-kadang masalah yang berlaku dalam rumahtangga, tak boleh kita nak salahkan sebelah pihak je, masing-masing kena muhasabah diri, adakah kita dah beri or dah cuba beri yang terbaik untuk pasangan masing-masing.. tepuk dada, muhasabah diri..
 
Sape2 yang blom tengok tu sila la tengok, sangat best cerekarama ni sebab mendidik penonton supaya tak terus leka dengan duniawi.

Sekian motibasi tengahari hahaah...

2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

best!
tersentuh naluri ke'isteri'anku.. heheheh

eima said...

aku pun tgk sbb sofea jane ....lalalala