Jom klik

kENgkaWAn

Monday, September 3, 2012

Tolong bagitau kedai makan best kat Shah Alam ni

Aku sekarang tengah gila cari kedai makan yang best2 menunya area shah alam.. Orang pose memang camni kot haahahah... Ada sapa2 ada cadangan tempat yang best2 tolong2... bagitau.. Nak buka pose kang.. malas nak masak.. masak untuk sahur nanti udah laa hahaha..

Ok, sekali lagi.. tolongggg suggesttt!! Kepala aku berpinar dah tengok kedai2 ni.. Banyak yang citer pasal kedai2 kat seksyen 7.. aku tengok Nasi Ayam Gemas.. Nampak cam sedap.. maklumkan penggemar nasi ayam macam aku ni, pantang tengok nasi ayam.. semua pun boleh menjejeskan air liur aahahah...

Nak kedai makan besttt tapi harga berpatutan, tak kisah menu. Sekian.

6 comments:

MRS. K said...

kalau ko tanya kedai kat putrajaya or bangi leh ler aku sajes uhuhuh

eima said...

KFC la kot...hahaha
mana aku tau .... aku jrg pi sana

qasehraihan said...

serambi corner
seksyen 27 shah alam..hehe

♥ ROS ♥ said...

Ros duk penang...l xtau la mknan kt sana.. Tapi tgk kawan2 post gmbr mknan kt sana mcm best..teingin :p

Yutaka Mushimura said...

restoren linda onn..sodap ooo.. mama chiken rice shop..area sekyen 7...

Anonymous said...

Tak sedap dan mahal