Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 19, 2012

Anak musang terkulai ditangan si kecil

Aktiviti Sabtu lepas, pujuk hubby ajak beli cik musang.. Tak menahan hari-hari aku lalu jalan tu tengok orang dok jual doyan. Dapat 4 biji RM70. Superb sedap!!
Musang king RM10 je 1kg
Tak menahan nak makan sendiri

Tapi musang kali ni lain macam laa.. kuat sangat sampai demam aku dan hubby dibuatnya.. Sebbaik anak-anak rileks je makan.. Eqal dekat 2 ulas gak rasanya.. Kimi 3,4 ulas. Biji kecik isi tebal.. 3 hari baru abis makan sebab tak tahan panas hahahah..

Ni, contoh akibat selepas makan doyan... Tido dalam kete ber ekon pun kena buka butang baju sebab berpeluh kepanasan.. Hahahah
Aauuuu.. Cekci anak bujang mama ni ^_^

5 comments:

Ratu Hatiku said...

Sedapnya doyan... hehehe seksi betul mkn doyan gtu...

LiYa HaNiF :: said...

amboii sukanya dia makan doyan... ^_~

bunga_rose said...

@Ratu Hatiku:
sedappp.. buah bermusim terlazat kat dunia ahahah...

seksi kan aummnnn haahha

bunga_rose said...

@LiYa Hanif
budak-budak ni memang antu doyan.. pantang tengok tepi jalan dah tunjuk2

Fida Ghazi said...

si eqal tu dah macam seulas durian musang king kucing tido aku tengok..montoksss je!! tengok perut dia tuh... hahahahha...