Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 5, 2012

Eqal dan gejet

 Masalah terbaru aku...
Tengok beso tu dah pandai slide sendiri..
 
Tak boleh buka, dia gigit je hp tu
 Ini budak asik gaduh sama dia punya abang.. Dia manyak dengki sama abang bila asik abang saja dapat main hp mama..
Konon-konon pandai la tu.. Abis tekan itu ini
 Kalau dia nampak aku pandang dia tengah pegang hp tu, laju je dia lari-lari, takut aku amik hp kat tangan dia.. Pastu gelak2 nakal.. Haihhh
Add caption

Mua puas hati, tak dapat buka main game, dapat pegang pun jadik laa
 Dah beso nanti aku tak tau la... Agaknye kena beli satu sorang... Sebab, baru ni beli keta mainan kat abang dia.. Dia tak puas hati sebab dia tak dapat.. pastu tonggeng montot lancar mogok.. majuk hahhah.. COmel sungguh pangai..
Pengkucar kacir mama no 1, abang dah kalah

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

beli la kat dia satu...hehehe

eima said...

hmm alisha pun sama ... menjerit2 klu aku nk amik balik ... tgh abg main die rampas .. mmg ade 2 tp aku la risau kot pecah touch skrin tu....

bunga_rose said...

Alaaa.. acik izan laa balanje saya boleh? Boleh yer.. Kira hantar tanda bg pihak iris minang saya ^_^

~Eqal~

mRs.aiRmaN haViT said...

rambut tak leh bla..nak spiky2 jugak dak kecik nii..gigit kang..ahaks..!

Me said...

habis la..kena beli tablet satu tuk dia tu..haha