Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, December 18, 2012

Girlz outing @ KRR

Jumaat lepas kuar jenjalan dengan gepren kat ofis. Ajak depa teman aku, nak beli hadiah untuk officer aku. Kitorang tong-tong duit, so aku tukang beli la. Stress oh nak beli hadiah yang ok, memenuhi citarasa orang..

Sebelum peningkan kepala fikir nak beli hadiah ape, kita soru dulu..

Me & Kashah
Muka makyong kelaparan.. sabar yer baby hahaahah..

Again me & kash ^_^
 Menu for that day!
1/4 black pepper chicken & salad for me

Macaroni cheese for Ct

1/4 black pepper chicken and whip potatoes  for Kashah
 Mementang makan kat Kenny Roger Roaster terus feeling cam mat salleh, speaking bagai ek puiiii hahaahah...

Seronok betol muka birthday mum.. Kash 12 & aku 9hb Disember

Sorang putih betul, sorang putih bedak, eh aku la tu hahaahah
Chocolicious for me & kash and in between is for Ct
 Muffin coklat dia sedap gila okeh.. Kalau tau budak berdua tu tak abis pun makan, aku mintak je dengan diorang seketul terus, 1 biji tu baik depa share je berdua hahhaahah...

Ayam dia, errr... tak sedap.. muak.. aku rasa kat The Mall better. Lebih terasa kesedapannya, tapi muffin kat The Mall tak sedap hahaah... Tapi, tak sedap tak sedap pun, memasing licin je pinggannya hahaah..


Dan hadiah yang jadi pilihan untuk officer kitorang mendalah ni... diskaun 70%.. wow!!!!

Rasa cam nak beli gak untuk katil sendiri, kimi asik rebutkan selimut mama je, kalau buat selimut takpe, ni buat atas tido... cakit ati kite.. haahha