Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 12, 2012

Happy bornday my sweet friends



Alahai, apsal la internet ofis ni jap on jap off. Hilang mood nak buat keje tau..

Hari ni 12.12.12 kan.. Silap laa tak buat auto post jap 12.12.12pm tadi. Kalau tak boleh jadik hari ini dalam sejarah.

Oye, tujuan utama post ni sebab nak ucap Selamat Hari Lahir buat sahabat aku Pn. Nurul Shahida aka Kashah pada hari ni dan gak belated untuk Cik Bismi pada 10.12.2012.

Diorang berdua ni, memasing pernah dikatakan adik beradik atau kembar dengan aku. Dengan Kashah ni, dulu kami serumah, so kalau keluar dengan budak-budak rumah, mula la orang sangkakan kami ni kembar atau adik beradik.

Dak Kashah
Dengan dak Bismi pulak masa kat JKR dulu, selalu orang sangkakan aku dia dan dia adalah aku. Comel sungguh. Padahl dengan budak dua orang ni, jauh perbezaan dari segi fizikal dan rupa.

Me & Bismi
Si Kashah putih, tinggi dan kurus. Bismi pulak muka dia kecik comel je dan rendah skit dari aku muaahaahah.. nak gak tinggi skit tu Hahahah... Persamaan kami bertiga hanyalah muka bujur sirih.

La ni, kat ofis baru ada pulak yang asik tertukar aku dengan dak CT. Ok tu lagiii lucu. Budak tu dah la putih, tinggi, ramping.. camne leh tertukar dengan aku yang rendah dan tak putih ni (tak nak ngaku itam hahaahah).


Ok, ape pun buat sahabat aku berdua ni.. Selamat ulangtahun ke 28 yer. Moga korang berdua dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik, diberikan rezeki yang melimpah ruah, sorang dipercepatkan jodoh, sorang lagi dipercepatkan menambah ahli keluarga ahahaha..

Moga persahabatan kita utuh, kukuh, kekal hingga akhir nyawa.. Love both of you ^_^

5 comments:

mRs.aiRmaN haViT said...

huargh..rterselit jugak i yg ramping..ramping ke..?puihh..hahaha..tggu ye tggu hbis pantang kita ramping sesama..insyaallah (kalau aku kuat iman)..haha

P.A. said...

rindunye kat korang sume......huhuhu Kashah dgn Nge & Zue mmg rapat kan....hope berkekalan sampai akhirat hendaknya :)

bunga_rose said...

ct:
hahaahah.. ramping buat masa ni.. bulan depan da tak ramping dah akak rasa ekekkeek...

PA:
rindu kat as jugak.. bila tah nak turun perlis ni, boleh jumpa as akn..

haah kami bertiga sampai sekarang masih rapat as.. aminn moga kekal hingga akhirat la kan..

♥cikmOt♥ said...

eh eh...ko ramping apa nge...memalu lak nak ngaku...hahaha

bunga_rose said...

haaahah.. ramping ape kak eh, perut muncit ni.. klu dah ramping takde la cibuk nak makan sdII hahaah