Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, December 4, 2012

Kaitannya Piala Suzuki AFF & Ulangtahun Aku

Teringat ayat hubby lepas game Malaysia - Indonesia Sabtu lepas..

"Yang, kalau Malaysia menang lawan Thailand Ahad depan, kira hadiah hari jadi sayang la kan?"

"Kenapa pulak?" *lupe birthday sendiri bila..*


"Yelah.. Kan hari jadi sayang sama tarikh dengan separuh akhir piala Suzui AFF nanti"

Itu je ke hadiah untuk isteri awak ni bang? Ce bagi saya kete Suzuki Swift ke, moto Suzuki baru ke baru ada cara haahahah..

Tapi, memang betol pun... Kalau Harimau Malaya dapat baham Gajah Putih Ahad nanti, tu la antara hadiah ulangtahun bermakna untuk aku.. Hadiah paling bermakna? Mesti la dikelilingi suami dan anak-anak tercinta dihari istimewa itu.. Hadiah lain cuma satu token khennnn. *Errr bang, saya tak kata saya tak nak hadiah tau ahahaahah*

P/s: Abang, leh tak time hari lahir tu nanti kan.. Pagi-pagi abang bangun sediakan sarapan pagi tuk orang, kengkonon seperaisss haahahahah...

Ok sila mimpi, pangg!!!

9 comments:

P.A. said...

hik3....syiokkknye kalu dia betoi2 bt b/fast kan...:)

mamyharraz said...

hari jadi akk yg lepas pun takde hadiah sobs sobs..takpelah janji kita di kelilingi ank2 dan suami itu dah cukup kan bunga..#pujukhati hehe

bunga_rose said...

As:
Kalau dia buat pun, aku rasa dia beli kat kedai je haahahahah

bunga_rose said...

Mamyharraz:
Hahaahh.. betol kak, hadiah paling bermakna si dia disisi kita, bukan disisi orang lain ekekek.. pujuk hati awal2 ni takut nnt takde hadiah gak hahaahah

NM02 said...

nak pang lagik tak? meh nak tambah. hehehe

Tukang Karut said...

meh aku lempang ko gak!

ieda said...

bestnyaaa
akk pun sama huhuu
x der adiah punn
wish dari anak2 ajooo ;)

bunga_rose said...

NM02:
nak nak.. meh la tgh hujur muka ni haahahahh... kijam taooo

TK:
tangan ko beso dan gebu, agak2 klu ko lempang sakit ke rasa cam span je tangan ko nanti kat pipi mulus aku ni ahahahah

ieda:
ada gak wish dari anak2.. anak2 saya blom pandai berkata2 selamat hari lahir mama.. acana tu haahah

eima said...

harap2 jd kenyataan ... klu menang pun kerana nasib je tau ... 2 tahun lepas separuh akhir kite bertemu vietnam sbb tu kite layak ke final tahun ni ...hmmmm berdebor