Jom klik

kENgkaWAn

Friday, December 14, 2012

Lee Min Hu, pemain ke 12 Thailand Piala Suzuki AFF 2012

Lee Min Hu... aku dendammmm!!!!

Lee Min Hu ngok!!!
Ni biodata pemain ke 12 Thailand semalam
First name:            Min-Hu
Last name:            Lee
Nationality:           Korea Republic
Date of birth:        14 September 1979
Age:                     33
Country of birth:   Korea Republic

Dan dengarnya dia cikgu Bahasa Inggeris kat Korea sana..
 
Ko punca utama kekalahan Harimau Malaya. Sebab ko moral pemain boleh down. Sebab kau banyak pemain HM kena gasak sampai boleh cedera ko buat tak tau. 

Ko dah kena bomoh Siam ke ko dah kena sumbat banyak duit kat poket ke, ko dah kena ugut dengan gangster Thailand ke ape doh?? Boleh tak kalau kau nak berat sebelah tu tak payah nak nampak terang-terang sangat. Mat Yoe  dijatuhkan ko tak nampak, tu Fadhli Shaz bergeser dengan pemain Thailand, tu pun aku tengok pemain Thai tu yang provoke dia, ko nampak je kan. Semua pun ko cakap salah Malaysia. 

Tu kaki pemain Thai punya tinggi angkat pun ko buat buta kan, pemain HM kena siku pun ko tak nampak kan.. ko memang buta kan? Nak sangat ek buta? Meh aku cucuk mata ko dengan garfu.
 
Huh!! Sebbaik aku google tak jumpa gambo muka depan ko tau tak!!! Dan aku sendiri tak kuasa nak tengok gambo engko. Cukup sekadar tunjuk gambar belakang ko aje!
 
Weiii!!! Sebab ko gak, aku akan boikot filem atau drama Korea. Gangnam Style pun aku dah benci nak dengar lagu  tu ko tau!!!

Arrghhhhh!!! Kalau boleh aku turun padang semalam, aku nak je jerit kat muka ko.. You are fired!!!!!!!!!! Damn you ref!!!

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

sakit hati weoiiii...sib baik tak ensem...puihh...hangin tau tak ....

mRs.aiRmaN haViT said...

kalau dpt tembus tb..dah ku lanyang2..kannn..disgusting betol..!

Sharifah Nadzarah said...

sokong..!!!!!..lagi satu ntah2 thailand dah bagi pompuan satu kat dia (cik hb ckp)...tu yg x nampak semua..

~aYu~ said...

samala.. geram sgt tgk malam tadi.. mmg referee kena bayar mahal ni..

bunga_rose said...

hahahah.. cik mot.. klu hensem nak puihh ke tak haahahh

eima said...

hahaha ni bukan punca malaysia kalah...emosi pemain kita sebenarnye... Rajagopal tu tah mende die provoke ke player .... hahaha

pttnye M'sia kena pulun kat tmpt sendiri ari tu.... salah Malaysia sendrik.

bunga_rose said...

mrs. Aiman:
oit..kamu tak boleh emosi sgt, igt baby dalam perot tu haahah...

bunga_rose said...

Sharifah:
kannnnn.. bukan takat pempuan je kot.. poket pun tebal kot

ayu:
kan.. sebab terserlah betul keberatan sebelahan dia tu.. tak hagak2 nak berat sebelah pun

bunga_rose said...

eima:
tak kira.. bagi aku pengadil tu tetap salah gak.. nampak sangat la manja, berat sebelah sangat.. aku tengok senget sebelah padang semalam sebab berat ke Thailand..

tapi aku setuju gak Malaysia patut pulun kat tempat sendiri at the first place

Kesuma Angsana said...

amboi geram betul ni!