Jom klik

kENgkaWAn

Monday, December 17, 2012

Masak makan masak makan

Aku dah tak makan SDII sebab kecian kat Eqal, susu badan jadik kurang dan buatkan aku stress. Bila aku stress, berat takkan turun.. So, sila stop makan, sebab bazir je. Yang aku nak kuruskan pun perut yang buncit, bukan badan ekeek.. Alasan seorang loser yang tak turun pun berat badan lepas makan SDII tapi jeles tengok orang-orang yang beli dengan dia berat turun lebih dari 10kg sorang huh!!!!

Ok, sebab dah lama tak makan nasi, maka silakan masak-masak ok mama bunga.

Petola bersiram telor sukati

Ayam masak merah sukati
Masakan adalah sukati je taruk nama.. Lepas masak terus je balun tanpa rasa bersalah memakan karbohidrat hahahahah...

Ok, dah lapar, nak pegi jemputan rumah terbuka Hari Krismas.. Ni pun aneh, mula-mula jemput semua staf pastu tentiba tukar jemput SU je.. Haihhh.. Cian staff yang lain sebab aku dah inform awal..

Ok, dah lapo.. jommm makan

2 comments:

Fida Ghazi said...

ohhooooo ambik SDII ropenyerrr..patut la kelihatan slim skarang...

bunga_rose said...

eskusmi.. kak, tang mana hok selim tu kak? berat maintain je.. tak turun pun.. sobbsobbbb.. nak slim kan pewootttt