Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, December 6, 2012

Najwa dan post aku

Tadi aku karang punya panjang komen dan pendapat aku pasal kes Najwa Latif dengan bapak dia..

Pastu dah post dah pun tau.. pastu baca balik.. Eh, takut pulak.. Kang tak pasal bapak dia saman aku, sebab aku karang kat situ aku tak sokong tindakan bapak dia hahaahah...

Banyak lagi saluran betol yang boleh bapak dia buat kot.. Malas nak komen panjang.. Berblog ni bukan boleh kira, kang salah cakap kena saman haahahah.. Aku ni dah la dari keluarga yang ado2 je ekekek..

Ada ker yang sempat baca? Tak kot kan.. sebab aku dah delete hahaahah..

Sekian, entry hari ni.. Yang panjang tadi dah delete kehkhe..

p/sL Owh, anak teruna sulung aku tu adalah peminat setia lagu Kutupia..kutupia *Untuk Dia* haaahh..

3 comments:

P.A. said...

nasib baik Nge...sbb aku pun xdan baca lg...hik3x

~aYu~ said...

huhu... takut ekk..

Tukang Karut said...

aku saman ko selaku peminat nombor satu najwa latif!