Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, December 4, 2012

Sedapnya kalau dapat

Fox King slurrrppppp!!!!

Ayam potong yummehhhh!!!

Mmmbekkkkk tergolek gulppp!!!!
Arrrgggghhhhhhhhhhhhhhhh!!! Sedap kan klu dapat makan semua ni sekarang gakkk!!!!

Tapi antara 3 menda ni, haruslaaa gambo petama yang menjadi phujaaan hathikoooo..

Papa, jom balik kampung u, kita pekena doyan belakang umah u.. ada gugur lagi tak mertua ku??? Ngidam nehhh!!!!!!!

Eh!!! Aku kan tengah diet dengan SDII, mana leh makan doyannn huwaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

6 comments:

mamyharraz said...

wah wah wahh..semua ni menu yg boleh gegarkan iman!! sedapnyaaaaaaaaa

P.A. said...

hehehe betoi3x...ajakla dia blk...skrg nie kat perlis pun byk dh org juaiii doyan....mmg mabelesssslaaa!!!

eima said...

hmmm meroyan nk mkn la tu .. hentikan niat murni nk mkn klu dah amik sd2 tu ..bazir je duit klu ko tak pantang

bunga_rose said...

mamyharraz:
khennnn.. iman tgh bergegar la ni pasai tu post gambo ni haahah

PA:
bunga baru nk try makan SDII.. nak kuruskan perut buncit, buah adalah kepantangan dasat, ape lg doyan

eima:
hahaahah.. tau ko erk? yerrr sebab menda tu mahal laa aku tgk gambo je, klu tak mmg aku ajak je laki aku gi beli doyan wehhhh sedapnyeeee hahahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

pergh..durian tu..akk try SD11 ea?

ok bguslah tp yui tak berjaya nak kurgkan mslh perut tu walau dah ikut dietnya..hihi.

mRs.aiRmaN haViT said...

diet diet diet (sambil bisik ke telinga akak)