Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, January 29, 2013

Kenapa ko semayang?

Assalamualaikum warahmatullah.. assalamualaikum warahmatullah.. Selesai beri salam baru aku teringat...

AKU TENGAH DATANG BULAN, yang aku pegi sembahyang Zohor tu kenape???

Ya Allah.. ni la jadinya bila dah badan je kat ofis, kepala dok mikirkan kesihatan anak..

Makanya dengan ini saya isytiharkan mungkin akan cuti esok kalau kesihatan anak masih mendukacitakan.. Buat masa ni pengasuh cakap everything still under control.. Petang kang la bawak Eqal gi amik nab.. Kalau tentiba pengasuh Eqal call tak dan time balik ofis, maknanya aku sensorang la bawak Eqal gi amik nab..

Bukan semuanya nak tunggu suami, sila jangan salah faham, tapi dengan saiz badan anak aku yang dah 10-11kg tu.. memang aku tak boleh nak kawal bila dia meronta masa amik nab nanti.. Tapi kalau keadaan memaksa boleh je mama jadi bini2ku perkasa demi anak tersayang.. Kalau tak, bio jela tenaga lelaki papa je yang handle rontaan anak dia tu nanti.. mama kawal abang sudah.

Ermnn cita lain... Esok nak kena buat potluck untuk Majlis sambutan Maulidur Rasul sekolah Hakimi pulak.. Hajat nak buat makaroni bakar, tapi cam leceh pulak pepagi nak bakar2.. bangun dah pukul berapa aku ni.. so mekaceh pada Zulira sebab timbulkan cadangan bernas buat sosej roll hahaahah.. Petang karang cari bahan-bahan.

Bangun pagi laaaa aku esok untuk gengoreng.. malam kang buat dia punya roll, kalau pagi baru aku buat semua alamatnya tak siap laaa masakan aku tu.. ate mama buat keje masak ni agak slow, tak pandai nak bersilat kat dapur, mama guna kaedah tai-chi je.. Sebiji limau.. dibelah dua... haahahaha..

Sekian..

6 comments:

eima said...

semoga eqal cepat sembuh dear ....

bunga_rose said...

thanks manja.. =)

MRS. K said...

takpa.. masak apa pon boleh tapi wardina pesan jangan bawak roti sapu nutella.. klu nak buat jugak kena bagi tau anty letak nutella.. klu tak budak tanak makan.. hehehe

~aYu~ said...

alololo.. moga eqal sembuh cepat..
betulla. wat sosej roll je senang..

♥ ROS ♥ said...

sabar ye kak.. :) moga eqal cpt sembuh... akk jga diri tau :)

deelira@deeliraz said...

semoga eqal cpt sembuh

jadi dok sosej roll? hehe

#sama2