Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, January 17, 2013

Manjakah?

Achoommnnn.. achooomnnnnn!!!!!!

Adui, dari malam tadi asyik bersin je. Tak larat weh.. Petang semalam dah rasa dedar dah badan aku ni. Hubby suruh masak pun aku ajak dia masak sama. Aku sedia bahan & bagi arahan je, hubby yang kacau masuk itu ini semua. Tapi sedap pulak aku rasa masakan dia, tempe masak sambal. Siap ada ikan bilis & kentang lagi. Sayur kobis masak telur dia pun boleh tahan, walaupun dia potong kobis tu boleh tahan la besarnya ahaahahah... Leh la masak lagi lepas ni khennn... ^_^

Kelakar betul pagi tadi, suara aku garau kot hari ni, tak merdu cam biasa. Ada akak dari Pejabat Lembaga Profession Kelayakan Undang-undang call, bila aku sebut nama aku bunga dia terkejut. "Kenapa suara tak manja macam biasa ni? Betul ke bunga ni?" Alamak, garau beno la tu sebab dia pun boleh tak cam suara aku. Errr tapi, manja ke suara aku ni? Ehemn..ehemnn.. *blushing*

Errr.. tapi, hubby tu pun terpikat kat aku dulu pun sebab suara, aku je kenal camne muka dia, dia tak tau lagi mana satu pempuan yang dia terangau siang malam tu.. Muahahahah... sebbaik bila dah jumpa dia cakap orangnya semanja, semerdu suaranya eceh.. Ayat orang bercinta yerrr kikikik..

Nanti ada masa nak tepek citer cinta kami laa.. Ada yang menyampah, takpe, tak kisah.. ni untuk aku buat kenangan hari tua or kenangan untuk anak cucu kami nanti hihiihi..

Ok, nak main game! Byeeeee!!!

8 comments:

Tukang Karut said...

manja la sangat... uwekkkk

bunga_rose said...

ko jeles kan suara suri tak manja kan?kan?kan???? aahahhahaahah..

azievee said...

Dengarkan nama pun dah tahu betapa manja nyer Pn Bunge...hehehe

Ratu Hatiku said...

hehehe.....cuba kol jap nak dgr... :D

lurun namzar said...

xper, bgtau la citer cinta akak.
saya tlg baca. :)

eima said...

hihi jgn sampai ade yg tergoda .....

P.A. said...

hehe yala...suara bunga mmg cam manje2 gitu...hihi

bunga_rose said...

azievee:
hhahaha... manja ikut nama ek?

ratu hatiku:
klu call skrg suara tgh garau..camne nk datangnya manja hahahh

lurun namzar:
alaa.. tgh tak sihat ni.. nanti ek. Nak up cite tu kena ada mood sesuai.. baru jadi romantik naskah tu hahhaha..

eima:
aaawww... bahaya tuu hahaah

PA:
hihihi.. as pun suara manja gak ^_^