Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 16, 2013

Mee Sup versi mak aku

Hai tawan-tawan... buat ape? Sebok ke? Ermnn.. aku je kot yang tak sibok, tapi suka buat-buat macam sibuk hahaahh..

Dah makan tengahari? Aku minum oit je untuk lunch, pagi tadi aku dah makan mee sup, bawak bekal dari rumah.. Dah cukup berat dah tu.

Semalam anak sulong request nak makan mee sup mama buat. Sejak dah bersekolah ni makin pandai order makan ikut tekak dia, kalau tak, asiknya mama nak bubur dengan kicap, mama nak nasik dengan kicap. Kalau ada lauk tambahan dia nak pun ayam sikit, telur goreng hancur ke.. Sayur tolak tepi, takmo.. Sebbaik still minum susu, ada gak khasiat amik dari situ.

So, tayang mee sikit...


Tak baut pedas sebab Kimi nak makan kan. Berbaloi masak untuk dia sebab 3,4 kali tambah. Papa dia balik pun mintak lagi.. Sedap mama masak katanya kehkhe.. Tak sedap pada tekak orang lain, tapi sedap di tekak anak sendiri pun dah cukup membanggakan aku haahah..

Hubby tengah on diet, so aku tambah telur sebiji pastu bagi dia hirup sup dengan bahan-bahan dalam mee sup tu. Mee dia tak nak.. Laki je diet, bini bila ntah aahahaha...

5 comments:

deelira@deeliraz said...

awat sana sini typo error hehe..

sedap2.. nak sket

Tukang Karut said...

entry puji diri sendiri je ni...

♥cikmOt♥ said...

hurmm...jangan kimi jadi cam irfan sudah...susah nak kontrol selera makan dia skang..

berat dah cecah 25kg...ohh emm ggggg

eima said...

25 kg irfan kak ... hmm separuh kilo aku dah tu ... hmmmmm

mmg tak mampu nk dokong kot ...


tu cam laksa je ke mi kuning

lurun namzar said...

terliur tgk gambar.
baru isnin lepas buat laksa penang, jumaat nie kena buat mee sup plak la nampak gayanya.