Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, January 10, 2013

Tok Gajah vs Harimau Selatan

Selamat pagi yang hampir masuk waktu tengahari uolls. Lambat sikit bersiaran pagi ni, ada keroje, ate kena la dulukan mana yang penting kan..

Semalam tentiba takde internet kat ofis ni. Saje tau dengki, Selasa dia kasik open semua, facebook boleh, youtube boleh, pastu Rabunya dia tutup pulak server tak kasik buka apa pun haahah... Dan hari ni macam biasa la, web-web terlarang tak boleh buka balik.

Tapi kadang-kadang aku hairan gak.. Kerajaan dok pompang pompang suruh like Jabatan itu ini, follow Facebook, tweeter bagai, tapi kat ofis, depa block.. Apa guna follow or like semua tu, tak boleh guna gak kan. Kalau kita buka facebook pun, bukan la mengadap benda tu 24 jam. Sekadar buka untuk tengok jika ada info baru atau penting tu je. Aku la.. orang lain aku tak tau.. Aku cepat bosan dengan FB.. Time ada isu hangat cam kondem pengadil bola sepak suzuki AFF ari tu ok, memang syok buka FB, selain tu... Tak syok sangat la.. Boring!! Errr sebab dah kawin kot... hahaah cer  belum kawin, mesti tu medium perhubungan paling aku suka kehkeh..

Ok, stop bab kondem itu ini. Nak cakap pasal kejayaan pasukan bola sepak Pahang, yey!!!! Ahhh, tak kisah la aku lambat buat post pasal kejayaan tu pun tak kira, semangat tinggi ni nak citer gak skit hahaahah.. Tak sangka Tok Gajah menang.. Suka gila aku.. Yela, ingatkan kena makan sebab pemain Johor DT tu banyak star kan. Pulak tu ketinggalan 2 gol dari pasukan pelawat. Tapi kebangkitan Pahang sampai dapat sumbat 3 gol memang terbaik!! Suka suka sukaaaa!!!

Ada yang kata perlawanan Pahang dengan Johor ni ibarat Gambang Water Park tu vs Lego Land. Tak kurang yang cakap umpama Ikan patin vs Nasi Ambang.. Hahaha.. comel kan, macam-macam perumpamaan pulak depa buat.

Dan, ada cakap-cakap mengatakan mungkin baru game pertama, pasukan Johor tu belum serasi, sebab gandingan baru kan, lepas ni mesti Johor DT akan tunjukkan permainan sebenar diorang.. Tak kisah la apa komen orang, yang pasti aku tengok tahap permainan skuad Tok Gajah best! Gol kedua paling awesome! Weewitttt!! Terbaik mu Fauzi Roslan, dapat lepasi bukan sorang tapi errr 4,5 orang gak aku rasa pertahanan pemain Johor DT masa tu untuk gol awesome tu.

Permulaan yang bagus dari skuad Tok Gajah buat aku bersemangat untuk tengok liga tahun ni.. Esok Johor DT lawan Perak pulak.. Harus la kena sokong perak kan.. Ari tu hubby dah sokong Pahang untuk aku haahah....

Apapun, tahniah skuad Tok Gajah.. Sebagai anak Pahang, I'm rproud of you!!!! XOXO.. eh tentiba, ingat FB or Tweeter ke? Haahahh

1 comment:

♥cikmOt♥ said...

saya bangga jadi anak pahang..eh tetiba...

agaknya lepas ni saper pulak TMJ nak beli...

lum cukup kuat lagi kut pasukan depa...ada star ramai tak semestinya kuat kalu skil takde kan...hehehe...

kita tungngu bila JDT bertemu the red warriors...hahaha...