Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 2, 2013

WW: Bila kena paksa gunting rambut

Bila kena paksa gunting rambut, gini laa gayanya..
   
 Muka sedih sebab kena paksa..
   
Dah start nak menangis... Mama pulak gelak je tengok...
 
Dah berair mata, tahan sebak.. padahal sebab gatal je lebih, bukan sebab sakit...

Siap tutup mata konon sakit sangat... Last-last meraung...

Dan hasilnyaaaaa... Tadaaaaa!!! Dah botakkk hensem mama ni... Baru la boleh masuk sekolah minggu depan...


Adik cakap, apee laaa abang ni... kan ni dah kali kedua gunting rambut dengan auntie ni.. Tak sampai 5 minit dah siap.. jangan laa nangis..

Tapi, hakikatnya... si adik pun berair mata tengok abang nangis.. Ololo... halus sungguh jiwa anak mama ni... Sebbaik mama cepat-cepat bawak keluar masa muka adik dah sebek2 nak nangis aahahaha...

6 comments:

~aYu~ said...

susah gak yer nk gunting rambut dia? anak ayu yg kecik tu puyela susah nak gunting rambut.. nak antar salun cam rugi lak nak bayar sbb nak gunting skit je pun. lastnya gunting kat toilet biler tgh leka main sabun.. tp mmg mcm kena gigit tikus la.. hihi

bunga_rose said...

biasa papa dia guntingkan tapi berejam baru siap.. ni pegi kedai tak sampai 5 minit bayar pun RM5 je.. berbaloi sangat2 rasa Ayu banding berhempas pulas paksa dia gunting ihihihi

P.A. said...

alolo ciannn die....hehehe dia syg rambutla tu agaknye...sbb tu dia nangis....

moto EX5 yg kne curi tu....

eima said...

hahaha fahim dulu klu kami gunting sendrik riuh cam berperang...hahaha

pi gunting kedai senang kan ... kite pun tak penat asek nk menjerit je ...


alisha lagi la wei ..siap tampar2 muka aku klu aku marah abg die.... syg betui kat abg

Tukang Karut said...

muka seposen macam ko...

bunga_rose said...

PA:
bukan nangis sebab sayang, tapi sebab takut bunyi mesin haahahah

oo.. ex5, mmg pencuri target gak moto tu.. boleh modified kan..

eima:
laaa fahim cam kimi gak ke? aku igt anak aku je cam berperang tiap kali nak gunting rambut dia.. hantar kedai senang kan...

ololooo sweetnya alisha, sayang abang yer.. ihihhi

tukang karut:
cissss!!!!!!