Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, February 20, 2013

Koranggggg!!!

Lamanyaaaa tak update!!!!! Rinduuuuu nak update... rindu nak BW.. Tapiiiii ada keje yang masyukkkk tengah tunggu untuk aku siapkan..

So, oleh kerana due date keje tu kena hantar 25hb ni so aku kena laa pulun habis.. So blog, minggu depan ekk baru aku update.. nak cite pasal gi Langkawi, nak cite pasal gi Padang Besar nak cita pasal Eqal, pasal Kimi.. Fuhhh banyak, banyak..

So minggu depan laa jawabnya baruuu la blog aku ni akan berupdate cite baru hhihihi..

Sekian laporan berita dari saya Rositah Pak Wam

Tepek gambo se buat pengubat rindu.. owh abaikan perut muncitku itu hahhah..

6 comments:

P.A. said...

xsmpt jumpa dgn bunga sbb kiri kanan jiran ada knduri...huhuhu

deelira@deeliraz said...

kurus.. cantik ;)

Ratu Hatiku said...

patutlah dah lama menyepi.... :D

Ibu Amirul said...

tak nampak pun muncit nye... cumel je....

Tukang Karut said...

tu je? mana coklat aku??????

Kesuma Angsana said...

he he KA pun nak minta maaf sebab x dpt nak singgah selalu kerana kekangan waktu !