Jom klik

kENgkaWAn

Monday, February 4, 2013

Lirik lagu Maafkan Aku - Setia Hujung Nyawa

Weiii sejak layan cerita Setia Hujung Nyawa aku dah  addicted dengan lagu ni wehhh.. Muzik dia catchy abis.. Bila dengar je hati berbunga-bunga sebab dalam cerita SHN tu lagu ni kuar bila babak comel romantik antara budak berdua tu.

So gugel la lirik lagu tu.. lagu pun dah selamat jadi ringtone aku haahah.. Suke gila.. maceh ct tolong download ngeee...

Eh, tunggu ape lagi, buka lagu tu sambil tengok lirik kat bawah ni laa nanyi.. Enjoyyyy.. minggu ni dah last kannn.... Lepas ni cerita apeee la pulak..

Kredit to LINK NI.. Aku cilok situ lirik haahahh.. malas nak taip sese..


Lirik lagu Maafkan Aku -  Last Minute

Dan apa
Yang kau mahu kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yg pertama ku cintai....

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu...

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata
I said i love you.. dududuu..

Dan apa
Yang kau mahu kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama ku cintai

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata
I said i love you

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata
Oh  i love you

Maafkan aku dududuu..
Maafkan aku...

1 comment:

adianiez AIDA said...

anak2 dara aida da hafal da lagu ni time on kat tv tuh :-)