Jom klik

kENgkaWAn

Monday, March 18, 2013

Aroma Ikan Bakar, again??? Erkk!!

Sekali lagi dalam bulan ni kami ke Aroma Ikan Bakar, Pantai Jeram.. Dah boleh jadi duta dah aku ni asik ke sini je hihihihi...

Keluarga hubby datang minggu lepas, so bila sesekali berkumpul macam seronok pulak kalau keluar makan beramai-ramai kan.

Macam biasa amik pondok cam gambar bawah ni.. Kecik RM10 besar RM20. Sampai sekarang aku tak faham kenapa kena bayar, padahal kita makan kat restoren dia, patut free je la kan..

 



Sementara tunggu makanan sampai layan kerenah anak-anak tengok ikan kata kimi kat pantai... Nampak laaa sangat ikannye nak oitttt

Abang mi bad mood, baru bangun tido
Gamble letak kenit ni atas batu, ahahaha..
Awwww cekci nampak dada


Tuuuuu
Antara ahli rombongan

Menu-menu pilihan untuk hari tu..
Ikan siakap 3 rasa
Not bad.. Makanan ni sampai dulu.. lepas 15 minit camtu baru sampai makanan selebihnya.. Penat tunggu kunyah nasi slow-slow hahaahah..


Sotong goreng cili
Ermnn... sotong dia tak manis la... apsal ek.. tu pun dah amik yang sedang 2 ekor, klu yang besar lagi tak tau laa..

Sayur campur.
Sayur cam biasa la mesti la sedap kan
Udang goreng butter
 Udang pun besar, so manis dia tak terasa.. Udang sotong kat kampung aku gak terbaik sebab dapat yang baru naik laut... ate dok tepi pantai kan....
Senangin kukus
Mintak kukus limau tapi dia kasik kukus biasa.. sebbaik sedap gak..

Jus oren, jus tembikai & sky juice
Aii cam biasa la.. Senang seragamkan jer semua minum yang sama..

Sebab dah kerap sangat makan ikan 3 rasa untuk bulan ni dengan bulan lepas, so rasa dia so-so jela bagi aku.. Ke sebab restoren Aroma ni dah tak murah cam dulu? HIhihihii... Tahun lepas pergi tak sampai 2 ratus makan, tahun ni kena RM230.. Eh, takde la jauh sangat beza dia kan.. Ok je sebab makan untuk 7 dewasa 3 kanak-kanak.

Lepas usap perut yang kekenyangan, main layang-layang kejap kat tepi pantai, tepi kedai tu. Layan gambar jela yer...

 Lupa nak snap gambar layang-layang tu..

Me & my sweetheart
Sekian, mekacehhh~
p/s: Nanti nak try kat Pantai Remis pulak la...
p/s lagi: 2 kali dah pegi, tak dapat-dapat lagi nak singgah beli bantal kekabu tepi jalan, ate dah nk gelap baru nak balik takkan magrib2 nak singgah huwaa...













4 comments:

eima said...

hmm kena byr plak kan .. pelik betui die tak de kerusi meja dlm kedai ke ....

Nana said...

xnak penah g sini
mmg tingin nak g tapi xpenah keampaian

Tukang Karut said...

cakap je la ko dah gemuk...

Anonymous said...

Haha